søndag 16. november 2008

Hund i trikot

Kita har klart seg bra.Hun har vel blitt litt bortskjemt denne uka. De første dagene lå hun bare på sofaen. Nå er det full fart igjen og vanskelig å passe på at hun ikke hopper eller springer. Hun er også veldig interessert i å tygge på stingene. Trikoten som hun har på seg er hun ekspert på å få av seg, men den er mye bedre enn styret med skjerm. Gleder meg til å begynne å trene agility med henne igjen. I helga har vi gått tur igjen og hun var veldig ivrig. Skal fjerne stingene på onsdag så vi får se om det blir litt forsiktig trening på torsdag.

På tirsdagen hadde jeg med meg Hera på agilitytrening. Lenge siden sist, så det var artig å se igjen folk og se hvordan flere hadde utviklet seg veldig siden sist jeg var der. Jeg og Hera var vel ikke helt på nett idag. Kontakten mellom oss var til tider fraværende. Første runden gikk ikke så verst. Hera hadde bra fart, men vi misset litt på noen brå svinger der jeg glemmer litt at Hera ikke er Kita. Kommandoen må komme mye før. Trenger litt lengere tid på å svinge. Men så dabbet farten av. Blir vel trening med Hera neste tirsdag også hvis været tillater det. Underlaget var veldig hardt idag.

Ingen kommentarer: