fredag 12. desember 2008

Kaldt, kaldt

Egentlig skal jeg sitte inne å være skikkelig opptatt med eksamenslesing, men det frister mer å være ute å gå tur med hundene og gjøre alt annet enn å lese. Nå er 5 sorter kake bakt og Kita har fulgt nøye med og prøvesmakt litt indigrenser som detter på gulvet. Hun fotfølger meg nesten hele tiden og ser helst at jeg skal sitte i godstolen eller sofaen med henne på fanget.

Hundene elsker snøen og ruller rundt. Har vært mye og gått turer på Leira, der jeg lar de gå løs. Ellers så koser de seg ute i hagen, hvor en frossen ball tydligvis er en kul leike. Kita er fortsatt ganske bar på magen og liker å ha på seg dekken når hun er ute.

Leik ute i hagen




Tur på Leira
Kita følger sporet


På tur er Hera alltid langt foran


og Kita rett ved siden av meg

Ingen kommentarer: