torsdag 13. september 2012

NKK Bjerke og Podencospesialen

Årets siste utstillinger for vår del. Håpet var at Amia en av dagene skulle ta det store certet. Men slik gikk det dessverre ikke.

Sammen med Tone, Pia og Linus dro jeg og Amia til Oslo. Vi hadde leid et rom på Hotell 33. Veldig vanskelig og finne når det er veiarbeid og GPS ikke er helt enig, men vi fant fram til hotellet tilslutt. Etter litt kjøring rundt og rundt (og bittelitt ulovligheter). Flott rom, men upraktisk glassdør til badet som ikke gikk ville lukkes.

Kort oppsummert en fin jentetur der resultatene uteble. Hundene var litt for lange, store, for mye muskler osv. Jaja, sånn er utstilling. Glad jeg ikke det er det jeg satser på. Kan ikke si at utstilling er helt rettferdig alltid nei... Rart at en hund kan gå fra blåsløyfe ei helg og champion neste helg. Skjønn det den som kan... Vi fikk i hverfall en tur som vi kan snakke om senere. Sightseeing sa du... jepp det fikk vi til...

Jeg kan trøste meg med at jeg som aldri vinner på lodd klarte faktisk å vinne 2 premier i helga.


Ingen kommentarer: