tirsdag 3. januar 2012

Da var jula over


Hera tok på seg oppgaven med å vokte over gavene. Hennes favorittdag er vel julaften. Hun er helt syk etter gaver hele desember. Så det er bare å passe på hvor man gjemmer gavene.


Hun skulle være med på og pakke opp gavene også.

Kita vet godt hva pakker er og er det noe spiselig på innsiden blir papiret raskt revet av.


Hera er heller ingen sinke når det gjelder å pakke opp gaver.



Amia fikk hjelp til å pakke opp sine gaver, men gravde de ned i kurva.


Det var derimot morsommere å ta tantebarnas julegaver.


I god tid før jul og hele jula har vi (i jula har jeg bodd hos mine foreldre, rakk ikke å flytte helt inn i leiligheten) hatt besøk av min søster og mine to tante barn. Hera og Amia er veldig glad i barn, mens Kita synes de kan bli litt voldsomme. Men barneleker er morro synes de. Særlig Amia er begeistret for alle disse lekene. Mitt yngste tantebarn hadde bursdag så det ble noen pakker før jul også. Amia har prøvd ut de fleste. På bildene prøver hun ut senga til en lekehund. Amia synes den passet perfekt og etter mye leking med ungene var den godkjent til å ta seg en lur i.







En hektisk jul er over med mye familietreff og lite tid til hundeaktiviteter. Det skal tas igjen nå som det nye året er begynt.

Ingen kommentarer: