søndag 18. desember 2016

Krokom 13-14.august

Da var det tid for Lila sin debut i agilityringen. Vi dro til Krokom i Sverige med Tone og Tommy. Som vanlig hadde vi camp med de andre fra Norge.

Lørdagen startet med hopp lag. Jeg stilte med Amia og Lila og med oss hadde vi Tone med Tommy og Trude med Hendrix. Kun Amia kom seg gjennom banen. Den var ganske krevende. Lila strevde litt og jeg så etterpå at hindrene var mye høyere enn hun hadde hoppet før. Men hun holdt seg på banen og jeg fikk tak i henne da vi kom i mål.

Lila disket i hoppløpet. Men er også her fornøyd at vi har kontakt ved start og får tak i henne i mål. Hun vil også leke på stevneområdet. Vi startet agilityløpet for morro skyld. Vi fikk tatt noen hinder før vi sprang ut.

Amia fikk 10 feil i agility og 6.plass. I hopp ble det DISK.

På søndag var Lila litt mer fjasete. Jeg måtte ha hjelp fra sidelinja for å skremme henne. Hun ble litt ukonsentrert på start da jeg skulle ta slalåmen om igjen når hun feilet. Vi trakk oss fra agilityløpet.

Amia disket agilityløpet. Dette var en bane jeg ikke klarte å finne noen gode løsninger. I hoppen gikk det litt bedre. Vi gikk feilfritt, men de klarte å rote med skjemaene. Så når resultatlista kom sto det disk på oss. Jeg klagde og de skulle rett opp. Vi ble dømt til en 4.plass, men vet ikke om dette var riktig.

Ingen kommentarer: