tirsdag 26. mai 2009

Internkonkurranse

Det gikk litt bedre denne gangen. Ingen snusing eller prøve å ta hundene utenfor. Men Kita virker fortsatt ikke helt fokusert på å gå en hel bane. Farten er meget lav og jeg må passe på og ikke springe for mye fra henne, slik at jeg blir stående i ro noe som skjedde altfor ofte i begge løpene. Må si at jeg synes det er veldig vanskelig å gå med henne nå som det går så tregt enn de få gangene det gikk veldig fort i svingene. Utrolig vanskelig å vite hvor en skal plassere seg og hvordan springe. Hvis jeg springer ved siden av henne, sakker hun av, når jeg ligger foran skjer det ikke mye da heller. Utrolig vanskelig å vite hva man skal gjøre.

Frem mot helgen blir det turer og noen slalåmøkter i hagen, rundt omkring på parkeringsplasser og fotballbaner. (Har laget slalåm etter inspirasjon fra Rune).

1 kommentar:

Trine sa...

Det er ikke enkelt når det er sånn, det kjenner jeg til!