mandag 5. juli 2010

Agility NKK helga + Amia 3mnd




I helga var det strålende vær. Fantastiske forhold, bare resultatene uteble.
Kita hadde bestemt seg for å gå i første gir, nesten revers og la inn full stopp i slalåmen. To løp kom vi gjennom, jeg fikk lokket henne gjennom slalåmen da. Men de andre var det ikke sjans. Uansett hvor mye jeg lokket, stod stafrøkna bare der å så dumt på meg. "Hvorfor gå sikk sakk når jeg kan stå her." Utrolig irriterende. Jeg har gått litt tom for ideer hva jeg skal gjøre for å motivere henne. Trodde vi hadde kommet over den kneika, men nei da.

Amia fikk være med begge dagene. Hun fikk treffe mange hunder og folk. Enkelte likte hun bedre
enn andre. Takker alle som stilte opp som barnevakt. Hun gikk fra fang til fang. Merket at hun var tryggere og tøffere på søndagen. Avstand lekte med Kiska(jakt labrador), terget henne ved å springe slik at hun ikke fikk tak i henne. Amia fikk også leke med Lula (groendal) og en finsk lapphund valp. Kjekt at hun får møte både store og små.

Idag er Amia blitt 3 mnd. Tida går så fort. Lille jenta er blitt hele 3kg, fikk litt sjokk da jeg så tallene på vekta.

Amia i huset sitt


Alle 3 vil ha samme leke


Søte litpia mi

Kita som hodepute

Ingen kommentarer: