mandag 1. april 2013

Fantastisk påske

Da var påskeferien over for denne gang. Da jeg så på værmeldinga uka før ferien så det meget dystert ut. Reg og snø hver dag. Men heldigvis er det slik at det i Trøndelag ikke er enkelt å spå riktig vær. Det ble ikke en eneste dag der vi ikke så sola.

Det ble en fantastisk ferie hvor jeg fikk holde på med det jeg elsker, nemlig mine to små hunder og hester. Julie hadde ansvaret for Skjetlein i hele påska og da er jeg ikke tung å be om jeg vil være med på å ri. Så det ble 2 rideturer med fart og spenning hver dag. Det ble også en langtur til Vaadan der jeg, Julie og Kjersti koste oss i sola og grillet pølser. Mye latter og morro ble det også. En latter forlenger livet, så vi kommer til å leve evig.






Hundene fikk  springe løse på jordene ved Skjetlein sammen med "flokken"og på Leira. Skiturer og andre gåturer ble det også.




Påska ble avsluttet med 3 rideturer ( med mine topp 3 skjetlein hester), 2 turer rundt travsløyfapå skjetlein med hundene og 2 økter agility med Amia. Perfekt avsluttning på den fantastiske og"solrike" påskeferien.

Ingen kommentarer: