søndag 23. februar 2014

Kurs og stevne på Skjetlein



Amia sitter på start :)

På fredag ble det arrangert trening. Det ble en meget effektiv trening hvor jeg og Amia gikk 3 korte økter. To hoppkombinasjoner og en agilitykombinasjon.


Lørdag var det klart for kurs med Jan Egil Eide. Tema var blindbytter. Dette er noe jeg er utrolig dårlig på siden jeg ikke stoler på Amia når hun er bak ryggen min. Det ble mye prøving og feiling. Blindbytter er utrolig vanskelig synes jeg. Det føles ikke helt riktig for meg, så jeg blir alt for sein. Så dette må jeg øve mere på.




Søndag var det klart for konkurranse med Jan Egil som dommer. Det ble debut i klasse agility 3 for meg og Amia. Dessverre ble det DISK. Jeg må huske på og ikke snu ryggen til henne.
Det var kun 1 (stor hund) som kom gjennom uten disk.

Banen:




Så var det klart for hopp 3. Her var vi ikke helt på nett. Tunnelene var veldig artige idag synes Amia. Jeg fant aldri helt ut hvordan jeg skulle gå denne banen så det ble nok en DISK,

Banetegning:




Åpen hopp var dagens siste konkurranse. Da ble det kun en vegring.








Ingen kommentarer: