lørdag 22. februar 2014

Moelv 2014

Årets første offisielle agilitystevne var i år som i fjor på Moelv. Reiste fredag sørover med Madlen og Webber. Vi bodde på Hammer hotell i Lillehammer sammen med mange andre nidarosinger.


Lørdag startet med hopp 3 liten kl 08.00. Her var det mye rundt og hinder som skulle tas flere ganger. Det ble en litt for vanskelig start på året. Jeg fant aldri helt ut hvordan jeg skulle gå den på briefinga. Amia og jeg kom oss gjennom de vanskelig delene på et vis. Men på 4 siste hinder glemte jeg banen. Dermed ble det disk.


Jeg valgte å ikke rykke opp denne helga til agility  3. Dermed hadde jeg ingenting å gå for i agilityen. Utrolig deilig og ikke ha det at man gå for napp. Her skulle det trenes start og felt. Det startet bra, men ved hinder 4 rett før en tunnel klarte jeg å snuble i mine egne føtter. Amia bare stilte seg opp og så rart på meg. Det var bare å komme seg på beina og fortsette. Det var en kjempeartig bane. Gode avstander og mye fart. Gledelig var det at det ble et feilfritt løp og vi endte på 1.plass.





På søndag var vi ikke helt på nett. Amia valgte litt selv og litt mye energi, så det ble 2 stk disk.


Neste helg blir det klasse 3 i begge.

Ingen kommentarer: