tirsdag 21. juli 2015

Agilitykonkurranse 9-10.mai Ålesund og ny Agilitychampion

Da var det klart for årets første agilitykonkurranse. Valpene fikk være hjemme i Trondheim hos foreldrene mine. Reisefølge var Bente og Lizzi + Madlen (som kom med fly til Ålesund) og Webber. I tillegg var Tommy med, siden jeg var barnevakt denne helga.

På lørdagen stilte jeg først Tommy. Han ble 2 beste hanne og slått av sin sønn Isak denne gangen.
Så var det klart for deby i agilityringen for Tommy. Det var en spennende opplevelse. Jeg har ikke akkurat trent så mye med han. Det gikk bra i starten, men så ble det litt tull. Slalåmen hadde han ikke tenkt og ta, så Disk ble resultatet. 

I agilityen til Amia ble det også mye tull. Det ble en 2.plass med 15 feil.


I hoppen hadde jeg et lite håp med Tommy. Det var et utrolig bra løp. Eneste minuset var at han nektet å ta slalåmen og derfor nok en DISK. Amia slo til med en disk hun også.

På søndagen skulle jeg bare gå med Amia. Vi startet dagen bra med å gå et feilfritt løp i agility. Det ble 1.plass med CERT og dermed ble Amia NORSK AGILITYCHAMPION. Helt utrolig stolt av lille reven min. 

I hoppen tyvstartet hun og det pissregnet. Så ingenting og da endte det med DISK.

På tur hjem stoppet vi på Oppdal og tok bilde.

Ingen kommentarer: